دانلود انکس 3 ایکائو | download annex 3

حل بوکلت خلبانی بنر

 

انکس3، یکی از ضمائم 19گانه ی ایکائو(ICAO) تحت عنوان Meteorological Service For International Air Navigation می باشد. اطلاع از شرایط جوی در مسیر پروازی بسیار حیاتی می باشد و در صورت عدم بررسی، می تواند خسارات جبران ناپذیر جانی و مالی به همراه داشته باشد. هوانوردان در انکس3، اطلاعاتی در خصوص سرویس های هواشناسی در هوانوردی است. نحوه ی دیکُد کردن گزارشاتی همچون مِتار(METAR) و تَف(TAF) از جمله مطالب کاربردیِ ضمیمه سوم ایکائو می‌باشد. کُد های مربوط به پدیده های جوی را در این انکس بیابید و به خاطر بسپارید.

 

کیفیت تمام فایل های آپلود شده در کتابخانه‌ی سادین اسپیس به نحوی است به نحوی است که می‌توانید به راحتی و بدون خستگی چشم، به مطالعه بپردازید و یا اینکه جهت سهولت در مطالعه، نسبت به چاپ کردن فایل ها اقدام نمایید.

 

جهت دانلود سایر انکس ها، اسناد، کتاب‌ها، جزوات و اسلایدهای اساتید هوانوردی، می توانید وارد کتابخانه شوید. ضمنا پیج اینستاگرام، کانال‌ یوتیوب و آپارت و همچنین کانال ما در تلگرام را دنبال کنید تا از جدیدترین مطالب و آموزش‌ها، به راحتی و به‌طور رایگان بهره مند گردید.

 

لازم به توضیح اینکه اگر پس از جستجو، قادر به یافتن کتاب، جزوه و یا به‌طور کلی فایل مورد نظر نبودید، می توانید از فرم موجود در انتهای این صفحه، درخواست خود را ارسال نموده تا در اسرع وقت نسبت به بارگذاری فایل مورد نظر اقدام نماییم. توجه داشته باشید که بلافاصله پس از بارگذاری فایل مورد نظر، در این خصوص به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

حل بوکلت خلبانی بنر

 

download-key

 

امتیاز این مطلب
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید(ستاره سمت چپ یعنی "بیشترین امتیاز")!
[کل: 2 میانگین: 3]

اشتراک گذاری:

حل بوکلت خلبانی بنر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *