دانلود انکس 11 ایکائو | download annex 11

حل بوکلت خلبانی بنر

 

انکس11، یکی از ضمائم 19گانه‌ی ایکائو(ICAO) تحت عنوان Air Traffic Services می‌باشد. کشور های پذیرنده‌ی کنوانسیون بین المللی هوانوردی غیرنظامی، بنا به وسعت سرزمینی و امکانات و زیرساخت های موجود، موظفند سرویس هایی را در قالب ATS، ارائه دهند. اعمال محدودیت هایی جهت تسریع جریان ترافیک هوایی و کاهش تاخیرها، هماهنگی میان بخش های مراقبتی نظامی و غیرنظامی، فراهم آوردن امکاناتی جهت توسعه در ارائه‌ی سرویس های هوانوردی پس از رشد و پیشرفت در بسترهای هوانوردی یک کشور و مطالبی از این دست، در انکس 11 ایکائو، بیان گردیده اند.

 

کیفیت تمام فایل های آپلود شده در کتابخانه‌ی سادین اسپیس به نحوی است به نحوی است که می‌توانید به راحتی و بدون خستگی چشم، به مطالعه بپردازید و یا اینکه جهت سهولت در مطالعه، نسبت به چاپ کردن فایل ها اقدام نمایید.

 

جهت دانلود سایر انکس ها، اسناد، کتاب‌ها، جزوات و اسلایدهای اساتید هوانوردی، می توانید وارد کتابخانه شوید. ضمنا پیج اینستاگرام، کانال‌ یوتیوب و آپارت و همچنین کانال ما در تلگرام را دنبال کنید تا از جدیدترین مطالب و آموزش‌ها، به راحتی و به‌طور رایگان بهره مند گردید.

 

لازم به توضیح اینکه اگر پس از جستجو، قادر به یافتن کتاب، جزوه و یا به‌طور کلی فایل مورد نظر نبودید، می توانید از فرم موجود در انتهای این صفحه، درخواست خود را ارسال نموده تا در اسرع وقت نسبت به بارگذاری فایل مورد نظر اقدام نماییم. توجه داشته باشید که بلافاصله پس از بارگذاری فایل مورد نظر، در این خصوص به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

حل بوکلت خلبانی بنر

 

download-key

امتیاز این مطلب
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید(ستاره سمت چپ یعنی "بیشترین امتیاز")!
[کل: 1 میانگین: 5]

اشتراک گذاری:

حل بوکلت خلبانی بنر

2 thoughts on “دانلود انکس 11 ایکائو | download annex 11

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *