دانلود کتاب خلبانی آلات دقیق پروازی آکسفورد Oxford ATPL Instrumentation

حل بوکلت خلبانی بنر

دانلود و خرید کتاب خلبانی آکسفورد Oxford

 

کتاب های خلبانی آکسفورد Oxford در دو سری اصلی شامل ATPL(14 جلد) و PPL(7 جلد) تدوین شده اند و مطالبی بسیار کامل به همراه جزئیات دقیق را در اختیار دوست دارن هوانوردی و به خصوص خلبان، قرار می دهند که مطالعه ی این کتب، به کسانی که میخواهند متمایز باشند، توصیه می‌شود.

کتاب خلبانی آکسفورد Oxford

از مهمترین سری کتاب های این انتشارات، کتاب های مقطع خلبانی ATPL بوده که مطالبی بسیار مفید و با جزئیات فراوان و کاربردی، در اختیار مطالعه کنندگان قرار می دهد. لازم به توضیح اینکه سری ATPL در قالب 14 جلد کتاب در اختیار علاقمندان قرار گرفته که می توانید از طریق کتابخانه ی سایت سادین اسپیس دانلود کرده و یا جهت خریداری نسخه ی چاپی این کتاب و یا سایر کتاب ها، به فروشگاه خلبانی و هوانوردی سادین اسپیس مراجعه نمایید.

 


 

اگر تابحال از کتب خلبانی آکسفورد Oxford استفاده کرده باشید، اهمیت و کاربرد و سطح بالای مطالب این کتب، مورد توجه شما قرار گرفته است.

از دیگر شاهکار های Oxford، طراحی نرم افزار CBT Oxford ATPL می باشد که می توانید با کلیک بر روی تصویر زیر، با این نرم افزار فوق العاده آشنا شده و از آن استفاده کنید.

حل بوکلت خلبانی بنر
cbt آکسفورد خلبانی oxford atpl
جهت مشاهده توضیحات cbt خلبانی آکسفورد oxford atpl، روی تصویر بالا کلیک کنید

 


خرید و دانلود کتاب خلبانی آکسفورد Oxford

کیفیت تمام فایل های آپلود شده در کتابخانه‌ی سادین اسپیس به نحوی است که می‌توانید به راحتی و بدون خستگی چشم، به مطالعه بپردازید و یا اینکه جهت سهولت در مطالعه، نسبت به چاپ کردن فایل ها اقدام نمایید.

 

جهت دانلود سایر انکس ها، اسناد، کتاب‌ها، جزوات و اسلایدهای اساتید هوانوردی، می توانید وارد کتابخانه شوید. ضمنا پیج اینستاگرام، کانال‌ یوتیوب و آپارت و همچنین کانال ما در تلگرام را دنبال کنید تا از جدیدترین مطالب و آموزش‌ها، به راحتی و به‌طور رایگان بهره‌مند گردید.

 

لازم به توضیح اینکه اگر پس از جستجو، قادر به یافتن کتاب، جزوه و یا به‌طور کلی فایل مورد نظر نبودید، می توانید از فرم موجود در انتهای این صفحه(کلیک کنید) ، درخواست خود را ارسال نموده تا در اسرع وقت نسبت به بارگذاری فایل مورد نظر اقدام نماییم. توجه داشته باشید(در صورت قرار دادن ایمیل و یا شماره همراه) بلافاصله پس از بارگذاری فایل مورد نظر، در این خصوص به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

 

جهت خریداری نسخه ی چاپی این کتاب و یا سایر کتاب ها و همچنین تجهیزات هوانوردی، به فروشگاه خلبانی و هوانوردی سادین اسپیس مراجعه نمایید و یا در صورت تمایل به دانلود رایگان این کتاب خلبانی آکسفورد Oxford ATPL، روی کلید “دانلود فایل” (کمی پایین‌تر) کلیک کنید.

link-to-shop---in-posts

 

download-key

 

 

امتیاز این مطلب
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید(ستاره سمت چپ یعنی "بیشترین امتیاز")!
[کل: 0 میانگین: 0]

اشتراک گذاری:

حل بوکلت خلبانی بنر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *