چرا از شبیه ساز پرواز استفاده کنم؟!

شبیه ساز پرواز به شما این امکان را می دهد تا بتوانید برخی فاز های پرواز همچون اجرای طرح های پروازی خروجی(SID)، ورودی(STAR)، تقرب(Approach) و نیز هُلدینگ(Holding) و سایر دستور العمل های پرواز اینسترومنت(Instrument) را انجام داده و به تسلط کافی برسید. در شبیه ساز، شما می توانید شرایطی را که در دنیای واقعی به ندرت ممکن است با آن ها مواجه شوید(از جمله دید کم، باد، شرایط اضطراری و …) را بطور مجازی ایجاد کرده و مهارت های خود را به ویژه در پرواز های اینسترومنت( Instrument – پرواز با آلات دقیق پروازی )، ارتقا دهید.

استفاده از شبیه ساز پرواز (Flight Simulator)، به چه کسانی توصیه می شود؟

  • ♦ 1) دانشجویان خلبانی هواپیما: جهت آمادگی برای چک های پروازی، پرواز های اینسترومنت، اجرای SID، STAR، Intercept، Holding، Approach و … .
  • ♦ 2) علاقمندان به خلبانی و هوانوردی: جهت آشنایی با دستورالعمل های کلی، مانور های پایه و جَو و محیط پرواز. اگر قصد دارید تا در آینده برای خلبان شدن اقدام کنید، پیشنهاد می شود حتما در (( دوره ویژه 10 جلسه آنلاین + 2 ساعت شبیه ساز پرواز جهت آشنایی با اصول پرواز و هدایت هواپیما )) که به منظور آشنایی با مسیر و مروری بر دروس تئوری و عملی این رشته تدوین شده است، شرکت نمایید.(مشاهده توضیحات بیشتر در خصوص این دوره)

چرا سادین اسپیس را برای شبیه ساز پرواز انتخاب کنم؟

اگر تمایل دارید تا در جوی حرفه ای و مطابق با شیوه های آموزشی نوین آموزش ببینید و نیز از پشتیبانیِ آموزشی 1 ماهه پس از اتمام شبیه ساز بهره مند شوید، سادین اسپیس می تواند در این مسیر، شما را همراهی کند.

شبیه ساز پرواز سیمولاتور flight simulator

فرم ثبت نام شبیه ساز پرواز:

 

جهت ثبت درخواست شبیه ساز پرواز (Flight Simulator) ، فرم زیر را تکمیل نمایید

توجه: لطفا پیش از ثبت درخواست، توضیحات را بطور کامل مطالعه نموده و در صورت وجود هرگونه سوال، قبل از ثبت درخواست با شماره 09032094715(تماس، واتساپ و یا تلگرام) در ارتباط باشید.

توجه: تکمیل فرم درخواست، به معنی مطالعه و آگاهی نسبت به موارد یاد شده و پذیرش قوانین است.


♦ در ادامه، روند کاری در شبیه ساز (Flight Simulator) و نیز افرادی که استفاده از شبیه ساز پرواز برای آن ها کاربردی می باشد را شرح خواهیم داد.

↓ جهت مشاهده توضیحات، روی هر کدام از گزینه های زیر کلیک کنید ↓

بخشی از آموزش های عملی دانشجویان خلبانی، به وسیله شبیه ساز های پرواز (Flight Simulator) صورت می گیرد. معمولا برای شبیه سازی پرواز های اینسترومنت (Instrument) ، دستورالعمل های پروازی، برخی مانور های پروازی، طرح های خروجی (Standard Instrument Departure = SID) ، طرح ورودی (Standard Arrival Route = STAR) ، طرح تقرب (Approach) ، هلدینگ (Holding) ، اینترسپت (Intercept) و … ، از شبیه ساز های پرواز استفاده می شود. دانشجویان مقاطع مختلف خلبانی (از PPL تا ATPL)، می توانند جهت تسلط و آمادگی بیشتر برای طی کردن ساعات شبیه ساز خود و یا برای چک های پروازی و چک با شبیه ساز پرواز(IR Check/Revalid/Renew)، و نیز جهت موفقیت در Skill Test طیِ مراحل استخدامی ایرلاین و شرکت های هواپیمایی، آموزش شبیه ساز پرواز خود را با سادین اسپیس گذرانده و به مرور و تثبیت دانسته های خود پرداخته و نقاط ضعف احتمالی را پوشش دهند. ضمنا شما می توانید در صورت اتمام دوره شبیه ساز، از پشتیبانی رایگان سادین اسپس استفاده کرده و سوالات و مشکلات پروازی و آموزشی خود را مطرح نموده تا به حل موارد مطروحه اقدام گردد. لازم به توضیح اینکه شبیه ساز های مورد استفاده از نوع FSTD بوده و محل استفاده، واقع در شرکت شبیه سازان پیشرفته ابراهیمی می باشد.

جهت مشاهده « دوره های ویژه + باتخفیف » مخصوص دانشجویان خلبانی، اینجا کلیک کنید

در صورتی که به پرواز، هوانوردی و خلبانی علاقمند هستید، و در حال حاضر شرایط لازم برای ورود به این حرفه را ندارید(مثل محدودیت سنی، شرایط پزشکی و …) و یا مشتاق هستید تا لذت آموختن پرواز و مهارت های مرتبط را تجربه کنید و در آینده برای خلبانی اقدام کنید، سادین اسپیس این امکان را برای شما فراهم کرده تا با شبیه ساز پرواز، در محیط و جو پرواز قرار گرفته و کنترل هواپیما را بطور مجازی در دست گرفته و در شرایط سخت و چالش برانگیز، از پس فرود در میان ابر و رعد و برق و در شرایط اضطراری، بربیایید. منتظر دیدار شما هستیم کاپیتان آینده 🙂 . لازم به توضیح اینکه شبیه ساز های مورد استفاده از نوع FSTD بوده و محل استفاده، واقع در شرکت شبیه سازان پیشرفته ابراهیمی می باشد.

جهت مشاهده « دوره های ویژه + باتخفیف » مخصوص علاقمندان به خلبانی و هوانوردی، اینجا کلیک کنید

1- تکمیل فرم درخواست، بالای همین صفحه: اطلاعات خواسته شده را بطور دقیق و کامل، وارد نمایید.

2- ارسال پیامک واریز: پس از ثبت درخواست از طریق فرم بالا، حداکثر ظرف 5 روز کاری پیامک هزینه و شماره کارت را دریافت خواهید کرد و می توانید نسبت به واریز وجه اقدام فرمایید.

3- تماس تلفنی: حداکثر ظرف 5 روز کاری پس از واریز وجه با شما تماس خواهیم گرفت و هماهنگی های لازم جهت برگزاری جلسه/جلسات شبیه ساز، انجام می گردد.

4- شروع جلسات شبیه ساز پرواز: اولین جلسه شبیه ساز پرواز در زمان مقرر تشکیل می‌گردد.

بسته به نوع شبیه ساز پرواز هواپیما ( سسنا 172 Cessna – تی بی 21 TB – فوکر 100 Fokker – ایرباس 320 Airbus – بویینگ 707 Boeing – بویینگ 727 Boeing – بویینگ 747 Boeing )، هزینه متغیر بوده و بر مبنای « هر 1 ساعت » ، محاسبه می گردد که در ادامه(کمی پایین تر)، می توانید مبالغ را مشاهده نمایید. لازم به توضیح اینکه دوره های ویژه، مشمول تخفیف می باشند.

توجه داشته باشید در صورت انتخاب “دوره ویژه دانشجویان خلبانی” و یا “دوره ویژه علاقمندان” ، مشمول تخفیف دوره خواهید شد و مبلغِ نهایی، کمتر از مقادیرِ پایین خواهد بود.

مبلغ سرمایه گذاری به صورت ساعتی(بدون احتساب تخفیف دوره):

  • شبیه ساز Fokker فوکر 100:   1.450.000 تومان1.350.000 تومان
  • شبیه ساز Airbus ایرباس 320:   1.750.000 تومان1.650.000 تومان
  • شبیه ساز Cessna سسنا 172 :   1.450.000 تومان ← موقتا غیرفعال
  • شبیه ساز بویینگ 707 Being:   بزودی
  • شبیه ساز بویینگ 727 Boeing:   بزودی
  • شبیه ساز بویینگ 747 Boeing:   بزودی
  • شبیه ساز تی بی 21 TB:   بزودی

توجه) در صورت تغییر، مبنای محاسبه، نرخ اعلام شده در فرم ثبت نام می باشد. چنانچه تغییری در مبالغ وجود داشته باشد، طی تماس تلفنی جهت هماهنگی نهایی، اطلاع رسانی خواهد شد.

♦ دوره/های شبیه ساز پرواز که در ادامه معرفی می شوند، پیشنهاد ویژه سادین اسپیس بوده و به جهت کاربرد، پاسخگوی دانشجویان بوده و نیز به جهت اقتصادی، مقرون به صرفه خواهند بود.

↓ جهت مشاهده، روی هر کدام از دوره های شبیه ساز پرواز زیر کلیک کنید ↓

الف) طول دوره و نوع شبیه ساز: 5 ساعت با شبیه ساز فوکر 100 Fokker و ایرباس 320 Airbus، مقدور است.

ب) مباحث مورد بررسی: دستورالعمل های پروازی، برخی مانور های پروازی، طرح های خروجی (Standard Instrument Departure = SID) ، طرح ورودی (Standard Arrival Route = STAR) ، طرح تقرب (Approach) ، هلدینگ (Holding) ، اینترسپت (Intercept) و … .

ج) مناسب برای: دانشجویان مقاطع CPL و IR.

د) هدف دوره: (1)تسلط و آمادگی بیشتر برای طی کردن ساعات شبیه ساز خود در آموزشگاه و نیز جهت موفقیت در چک های پروازی و یا چک با شبیه ساز پرواز(IR Check / Revalid / Renew). (2)جهت موفقیت در Skill Test طیِ مراحل استخدامی ایرلاین و شرکت های هواپیمایی.

هـ) پشتیبانی دوره: شما می توانید در صورت اتمام دوره شبیه ساز، از پشتیبانی 10 روزه رایگان سادین اسپس استفاده کرده و سوالات و مشکلات پروازی و آموزشی خود را مطرح نموده تا به حل موارد مطروحه اقدام گردد.

و) مبلغ سرمایه گذاری جهت 5 ساعت شبیه ساز پرواز با تخفیف ویژه دوره:

تعیین نوع شبیه ساز، به انتخاب شماست↓

  • شبیه ساز Cessna سسنا 172: موقتا غیرفعال
  • شبیه ساز Fokker فوکر 100:   7.250.000 تومان6.390.000 تومان
  • شبیه ساز Airbus ایرباس 320:   8.750.000 تومان ← 7.890.000 تومان

♦ دوره/های شبیه ساز پرواز که در ادامه معرفی می شوند، پیشنهاد ویژه سادین اسپیس بوده و به جهت کاربرد، بستری مناسب جهت علاقمندان به پرواز و خلبانی فراهم می آورند و نیز به جهت اقتصادی، مقرون به صرفه خواهند بود.

↓ جهت مشاهده، روی هر کدام از دوره های زیر کلیک کنید ↓

الف) طول دوره و نوع شبیه ساز: 2 ساعت / سسنا 172 Cessna ، فوکر 100 ، ایرباس 320

ب) مباحث مورد بررسی: آشنایی با اصول پرواز و هدایت هواپیما، دستورالعمل های پروازی، آموزش مانور های پایه پروازی ، مقدمه ای بر طرح تقرب (Approach) و اینترسپت (Intercept) و برخی مفاهیم کاربردی دیگر.

ج) مناسب برای: علاقمندان به پرواز، هوانوردی و خلبانی.

د) هدف دوره:آشنایی با اصول پایه هدایت و کنترل هواپیما. در این دوره، شما اصول کلی پرواز شامل، حرکت روی زمین(Taxi) ، برخاستن(Takeoff)، مانور های پروازی(Climb, Descent, Turn, Steep Turn, Attitude Flying و بسیاری موارد دیگر) و نهایتا تقرب(Approach) و  فرود(Landing) را خواهید آموخت. پس از پایان این دوره، اطلاعاتی مفید و کاربردی در خصوص هدایت و کنترل هواپیما می آموزید و در صورتی که در آینده بخواهید دوره های خلبانی را آغاز کنید، می توانید نسبت به سایرین در جایگاه بالاتری قرار گرفته و با اطلاعاتی که از پیش دارید، مسیر پرواز برای شما راحت تر خواهد بود.

هـ) پشتیبانی دوره: شما می توانید در صورت اتمام دوره شبیه ساز، از پشتیبانی رایگان سادین اسپس استفاده کرده و سوالات و مشکلات پروازی و آموزشی خود را مطرح نموده تا به حل موارد مطروحه اقدام گردد.

مبلغ سرمایه گذاری جهت 2 ساعت شبیه ساز پرواز با تخفیف ویژه دوره:

تعیین یکی از شبیه سازها، به انتخاب شماست↓

  • 2 ساعت شبیه ساز Fokker فوکر 100:   2.900.000 تومان2.490.000 تومان

یا

  • 2 ساعت شبیه ساز Airbus ایرباس 320:   3.500.000 تومان3.090.000 تومان

یا

  • 2 ساعت شبیه ساز Cessna سسنا 172:  موقتا غیرفعال

الف) طول دوره و نوع شبیه ساز: 10 ساعت کلاس آنلاین + 2 ساعت شبیه ساز پرواز / سسنا 172 Cessna ، فوکر 100 ، ایرباس 320

ب) مباحث مورد بررسی: آشنایی با اصول پرواز و هدایت هواپیما، دستورالعمل های پروازی، آموزش مانور های پایه پروازی ، مقدمه ای بر طرح تقرب (Approach) و اینترسپت (Intercept) و برخی مفاهیم کاربردی دیگر که ابتدا تئوری هوانوردی و دروس، در قالب کلاس آنلاین تدریس شده و پس از پایان، 2 ساعت شبیه ساز پرواز جهت آشنایی عملی با اصول پرواز برای علاقمندان در نظر گرفته می شود.

ج) مناسب برای: علاقمندان به پرواز، هوانوردی و خلبانی.

د) هدف دوره:آشنایی با اصول پایه هدایت و کنترل هواپیما. در این دوره، شما اصول کلی پرواز شامل، حرکت روی زمین(Taxi) ، برخاستن(Takeoff)، مانور های پروازی(Climb, Descent, Turn, Steep Turn, Attitude Flying و بسیاری موارد دیگر) و نهایتا تقرب(Approach) و  فرود(Landing) را خواهید آموخت. پس از پایان این دوره، اطلاعاتی مفید و کاربردی در خصوص هدایت و کنترل هواپیما می آموزید و در صورتی که در آینده بخواهید دوره های خلبانی را آغاز کنید، می توانید نسبت به سایرین در جایگاه بالاتری قرار گرفته و با اطلاعاتی که از پیش دارید، مسیر پرواز برای شما راحت تر خواهد بود.

هـ) پشتیبانی دوره: شما می توانید در صورت اتمام دوره شبیه ساز، از پشتیبانی رایگان سادین اسپس استفاده کرده و سوالات و مشکلات پروازی و آموزشی خود را مطرح نموده تا به حل موارد مطروحه اقدام گردد.

مبلغ سرمایه گذاری جهت 2 ساعت شبیه ساز پرواز + 10 ساعت کلاس آنلاین با تخفیف ویژه دوره:

  • 10 ساعت کلاس آنلاین:   7.500.000 تومان6.990.000 تومان

+

تعیین یکی از شبیه سازها، به انتخاب شماست↓

  • 2 ساعت شبیه ساز Fokker فوکر 100:   2.900.000 تومان ← 2.490.000 تومان

یا

  • 2 ساعت شبیه ساز Airbus ایرباس 320:   3.500.000 تومان ← 3.090.000 تومان

یا

  • 2 ساعت شبیه ساز Cessna سسنا 172:  موقتا غیرفعال

الف) طول دوره و نوع شبیه ساز: 5 ساعت کلاس آنلاین + 5 ساعت شبیه ساز پرواز / سسنا 172 Cessna ، فوکر 100 ، ایرباس 320

ب) مباحث مورد بررسی: آشنایی با اصول پرواز و هدایت هواپیما، دستورالعمل های پروازی، آموزش مانور های پایه پروازی ، مقدمه ای بر طرح تقرب (Approach) و اینترسپت (Intercept) و برخی مفاهیم کاربردی دیگر که ابتدا تئوری هوانوردی و دروس، در قالب کلاس آنلاین تدریس شده و پس از پایان، 2 ساعت شبیه ساز پرواز جهت آشنایی عملی با اصول پرواز برای علاقمندان در نظر گرفته می شود.

ج) مناسب برای: علاقمندان به پرواز، هوانوردی و خلبانی.

د) هدف دوره:آشنایی با اصول پایه هدایت و کنترل هواپیما. در این دوره، شما اصول کلی پرواز شامل، حرکت روی زمین(Taxi) ، برخاستن(Takeoff)، مانور های پروازی(Climb, Descent, Turn, Steep Turn, Attitude Flying و بسیاری موارد دیگر) و نهایتا تقرب(Approach) و  فرود(Landing) را خواهید آموخت. پس از پایان این دوره، اطلاعاتی مفید و کاربردی در خصوص هدایت و کنترل هواپیما می آموزید و در صورتی که در آینده بخواهید دوره های خلبانی را آغاز کنید، می توانید نسبت به سایرین در جایگاه بالاتری قرار گرفته و با اطلاعاتی که از پیش دارید، مسیر پرواز برای شما راحت تر خواهد بود.

هـ) پشتیبانی دوره: شما می توانید در صورت اتمام دوره شبیه ساز، از پشتیبانی رایگان سادین اسپس استفاده کرده و سوالات و مشکلات پروازی و آموزشی خود را مطرح نموده تا به حل موارد مطروحه اقدام گردد.

و) مبلغ سرمایه گذاری جهت 5 ساعت شبیه ساز پرواز + 5 ساعت کلاس آنلاین با تخفیف ویژه دوره:

  • 5 ساعت کلاس آنلاین:   3.750.000 تومان3.490.000 تومان

+

تعیین یکی از شبیه سازها، به انتخاب شماست↓

  • 5 ساعت شبیه ساز Fokker فوکر 100:      7.250.000 تومان ← 6.390.000 تومان

یا

  • 5 ساعت شبیه ساز Airbus ایرباس 320:   8.750.000 تومان ← 7.890.000 تومان

یا

  • 5 ساعت شبیه ساز Cessna سسنا 172: موقتا غیرفعال

جدول مربوطه، به زودی در این قسمت درج خواهد شد …

Sadin Space, All You Need About Aerospace … !