چرا باید برنامه ریزی درسی و امتحانی برای خلبانی داشته باشم؟!

شرکت و موفقیت در کلاس های مراکز آموزشی خلبانی بدون داشتن برنامه ریزی مدون، دقیق، کاربردی و از همه مهمتر، بدون داشتن برنامه ای قطعی و مطمئن، امری ناممکن است. رقابت میان دانشجویان خلبانی روز به روز بیشتر شده و به همین نسبت، دانشجویان برای موفقیت باید برنامه ای پیوسته را دنبال کنند تا علاوه بر تسلط کامل بر مطالب و منابع درسی، بتوانند در آزمون های تک درس، پایان دوره و استخدامی، نمراتی قابل قبول را کسب کنند.

چرا سادین اسپیس را برای برنامه ریزی درسی و امتحانی خلبانی انتخاب کنم؟

سادین اسپیس پس از چندین دوره مشاوره ی رایگان و آزمایشیِ تحصیلی، به طرحی یکپارچه و قطعی جهت موفقیت دانشجویان در تحصیل و امتحانات درسی و استخدامی دست یافته که مایل است با شما به اشتراک بگذارد. هزینه ی مقرون به صرفه و پشتیبانی های پس از برنامه ریزی، از ویژگی هایی است که ما را متمایز می کند.

برنامه ریزی درسی خلبانی برنامه امتحانی خلبانی برنامه استخدامی خلبانی

آمار و ارقام، سند اعتبار ماست

تجربه ی ما در ارائه ی برنامه ریزی هایی هدفمند و کارا و نیز حسن نظر شما نسبت به مجموعه ی ما، باعث افتخار بوده و سرمایه ی ماست.

برنامه ریزی های انجام شده
0
درصد رضایت شما
0

بخشی از نظرات شما پس از اجرای برنامه درسی

بنده از شرکت کننده های دوره اول رایگان برنامه ریزی شما هستم. راستش اوایل کار برام سخت بود طبق برنامه جلو بیام ولی بعد از یه مدت تصمیم گرفتم پا به پا پیش بیام و الان هم راضیم و از روش هایی که آموزش دادید در بقیه درس ها هم استفاده میکنم که نتایجش خیلی خوبه واقعا.
cm4
معصومه علیدادی
دانشجوی خلبانی
هم در کلاس های آموزشی زبان انگلیسی LPR از شما کمک گرفتم و هم برای برنامه ریزی تحصیلی و تونستم همه امتحانات رو بار اول و اکثرشو با نمره آلفا قبول بشم. خیلی ممنونم ازتون.
cm3
محمدرضا دانا
فارغ التحصیل خلبانی
اکثر اساتید میگفتند برای استخدام باوجود یه سری مسائل ولی دانشجوهای درسخون شانس بالاتری دارند و ما هم به پیشنهاد دوستم در دوره رایگان شما شرکت کردیم و تونستیم روی بوکلت و سایر منابع مسلط بشیم
cm2
مهتاب امیرجلائی
فارغ التحصیل خلبانی

برنامه ریزی درسی، امتحانی و استخدامی به چه صورت انجام می شود؟

«1» فرم پایین را تکمیل و ارسال کنید. ــــــــــ «2» جهت ارائه توضیحات کامل در خصوص دوره ها، با شما تماس خواهیم گرفت. ــــــــــ «3» واریز وجه. ــــــــــ «4» منتورِ تعیین شده، طی برنامه ریزی و تماس های متوالی همراه با ارائه نکاتی مهم و کاربردی، شما را تا رسیدن به موفقیت، همراهی می کند.

جهت مشاوره تلفنی رایگان در خصوص این سرویس، فرم زیر را تکمیل نمایید

اطلاعات زیر را به دقت و به طور صحیح تکمیل نمایید. با شما تماس خواهیم گرفت.

توجه : تکمیل این فرمِ درخواست، کاملا رایگان بوده و به منزله ی ثبت نام قطعی نمی باشد. پس از ارسال فرم، جهت ارائه راهنمایی رایگان در خصوص برنامه ریزی درسی و امتحانی  و نیز ادامه ی روند ثبت نام، با شما تماس خواهیم گرفت.